Cytat:
Ja natomiast miałem jazdę próbną 1.0 125KM ze skrzynią manualną Titanium X i moim zdaniem wcale nie było ciszej no może nieznacznie ciszej niż w moim mk3,5 1.5 TDCI. A i na pewno było bardziej twardo niż u mnie, chyba to kwestia opon 17, ja mam 16. Jestem na rozdrożu czy zamawiać Focusa, czy i inną markę, focus drogi ale teraz tylko z miękką hybrydą, diesel w automacie, nigdy nie jeździłem i trasa 90% miasto. Mam na uwadze jeszcze Octavię 1.5 benzyna i Kia Proceed 1.5, proszę o Wasze opinie, uwagi i zastrzeżenia, z góry dziękuję za odpowiedzi.
|
Tydzień temu odebrałem Focusa w wersji Active X. Miałem identyczny dylemat. Kia odpadła z powodu małego bagażnika i opinii o słabym wyciszeniu. Skoda odpadła, bo żonie się nie podobała i miała bardzo niewygodną tylną kanapę. W sumie mnie też najbardziej pasował Focus. I było by wszystko super a na pewno prowadzenie co do którego Skoda się nie umywa, ale dzisiaj przeraziło mnie jak cienkie blachy są w Focusie. Będąc w ASO oparłem się o drzwi auta które stało w salonie i blacha się ugięła - po całej długości gdzie styka się z szybą. Sprawdziłem u siebie - to samo. Nie sprawdzałem w innych markach, ale jeśli jest inaczej i wcześniej zwrócił bym na to uwagę, to na Forda bym się nie zdecydował. Do tego podejście serwisu Forda jest żenujące, mam problem z wibracjami nadwozia przy 140 km/h - serwis twierdzi, że to przez połączenie 18-to calowych opon i silnika 3-cylindrowego. Także wracając do pytania, z mojego punktu widzenia chyba jednak Skoda była by lepszym wyborem, nawet kosztem precyzji prowadzenia...
Bump: Swoja drogą - może ktoś z Was miał problem, że przy prędkościach od 130 km/h zaczynają się wibracje które czuć na całym aucie? Dzisiaj byłem w ASO na wyważeniu, delikatnie pomogło, ale dalej jest źle. Auto ma 700 km przebiegu, kupiłem jak miało 10, wg jednego człowieka z ASO, trzeba dać czas oponom żeby się ułożyły. Co Wy na to?