Odp: Wykrzyknik w zębatce na żółto. 2.4TDCI
Dobra, dzisiaj sprawdziłem. Faktycznie masz rację i u mnie ten zaworek działa. Dlatego przy odpowietrzaniu zimnego jak głupi zaciąga powietrze z powrotu. Ale teraz po nagrzaniu sprawdziłem. Paliwo z pompy idzie bardzo ciepłe (no z 40 stopni chyba ma), a z filtra strona ssąca zaciąga zimne. Wężyk jest ewidentnie chłodny.
Dzisiaj pojeździłem trochę. Po kolejnej kalibracji pompy widać chodzi znacznie lepiej. Nie chodzi już twardo i obroty są stabilne. Można rzecz że na ucho idealnie. Spalanie na komputerze też się ustabilizowało na rozsądnym poziomie. Ale.... regulacji biegu jałowego nie zrobię bo jednak na kompie czasy wtrysku się rozchodzą od -1 do +3. Wywala przez to błąd kalibracji. Długo też odpala.
Jeździć obserwować? Jakieś pomysły?
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 01-10-2023 o 12:40
|