Odp: Wykrzyknik w zębatce na żółto. 2.4TDCI
Wracam z tematem. A w zasadzie to nie powrót bo problemu nie rozwiązałem. Odwiedziłem kilku polecanych mechaników w Polsce, wykonałem dziesiątki telefonów. Wszyscy rozkładają ręce. Statystycznie ze wszystkich wypowiedzi wychodził wniosek że to zrąbane są wtryski. Że to one powodują skoki ciśnień na szynie i nierówną pracę na jałowym (skoki ciśnienia i rozjechane korekty). Na dodatek pojawił się problem że po rozgrzaniu ma problem z odpaleniem - nie nabija ciśnienia na szynie (czasami nic a czasami dużo za mało). No więc wydałem kolejne kilka tysięcy i kupiłem absolutnie nowe fabrycznie oryginalne wtryski Denso. Nic to nie zmieniło.
Macie jakieś pomysły? Przypomnę. Problem się pojawił po regeneracji wymianie wtrysków. Wcześniej jeździłem kilka tysięcy km i nic się nie działo (poza rozjechanymi czasami wtrysku). Wtryski nowe ori DENSO, pompa sprawdzona i profilaktycznie zregenerowana (choć też jej nic nie było), regyulator nowy denso, czujnik nowy, zawór przelewowy listwy nowy. Wszystkie przewody paliwowe już zlikwidowałem dając nowe węże gumowe na opaskę - nawet na paliwie z bańki nie ma różnicy.
Co robić? Ma ktoś na sprzedaż sprawnego na części? Poddaję się..........
|