View Single Post
Stary 07-08-2023, 19:48   #3
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Silnik 2.2 PUMA, po remoncie, zatarty po 3000km

Gość umywa ręce - jego alibi jest niedorzeczne. Te silniki mają zaimplementowany w oprogramowaniu sterownika system ochrony przed przegrzaniem. Jeżeli brak jest cieczy lub wentylator nie włącza się, to przy 120 stopniach ograniczana jest moc, a jeśli temp. głowicy osiągnie 132 stopnie, to silnik jest w ogóle wyłączany o nie można go uruchomić. To głowica, a przecież słupek nigdy nie osiągnie takiej temperatury.

Też sądzę, że najlepszym wyjściem jest kupno dobrej używki.
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem