View Single Post
Stary 06-08-2023, 13:07   #1
kons18
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-08-2022
Skąd: Rybnik
Model: C-Max Plug In Energi
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 22
Domyślnie Rozładowany akumulator i ładowanie baterii trakcyjnej

Wróciłem 230 km swoim C-maxem po zakupie do domu. Na drugi dzień okazało się że rozładował się akumulator 12 V (sprzedawca uprzedzał że może być do wymiany). Próbuję podładować, ale raczej czeka mnie wymiana. Problem jest następujący : podczas ładowania akumulatora 12 V kiedy chcę również ładować baterię trakcyjną dioda gniazda ładowania miga przez 5 sek. na niebiesko po czym uruchamia się wentylator w bagażniku na ok.1-2 min i tak w kółko. Zadział nawet pulpit startowy, wyskoczył komunikat "zasilanie awaryjne włączone" czy jakoś tak oraz świeciła się ikonka ładowania baterii. Nie podświetla się jednak gniazdo ładowania. Odłączyłem wszystko i teraz dzieje się tylko tak że po włożeniu wtyczki ładowania gniazdo mruga na niebiesko 5 sekund, wentylator w bagażniku pracuje przez ok 2 minuty po czym wszystko się wyłącza. Pulpit wcale się nie zaświeca po otwarciu auta, tylko delikatne podświetlenie licznik. Akumulator osiągnął już 12,6 V na ładowaniu, ale widać że jest trupem bo po odłączeniu ładowarki spada do 10V . Pomoże ktoś ?
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg IMG_20230806_133937.jpg (72.4 KB, 14 wyświetleń)
kons18 jest offline   Odpowiedź z Cytatem