Cytat:
Obie są od AM/FM.
GPS jest do APIM i nie ma nic wspólnego z ACM w FF3
|
Pytanie dotyczyło anteny z linku.
Cytat:
Jeszcze jedno ta czarna wtyczka to od FM i DAB, a ta niebieska to do GPS...
|
"Podejrzenie" kolegi jest prawidłowe. Niebieska jest od GPS a czarna od FM (i DAB+ jeśli ta wersja anteny faktycznie obsługuje DAB+, bo na moją pamięć to -CA to był FM + GPS a -DA to był FM,DAB+ i GPS). Więc co do tego DAB+ to trzeba się u sprzedającego "3 razy upewnić"...
Dla anten GM5T (ta z linku jest JM5T - nie ma takich w Microcacie, choś są na Allegro i sam je kupowałem i działały...) zasada jest następująca:
GM5T-..-AD - zwykła antena FM;
GM5T-..-BD - antena DAB+/FM;
GM5T-..-CD - antena FM + GPS;
GM5T-..-DD - antena DAB+/FM + GPS.
Na moją pamięć ta sama zasada kodowania "składowych" dotyczyła też anten JM5T, choć zakładać się nie będę...
BTW - ważna uwaga co do instalacji antenowej - instalacja antenowa w Focusie USA jest dość istnie inna niż w EU. Antena "żółta" (Sirius) odpowiedzialna jest za zasilanie fabrycznej (USA) anteny GPS (a dokładnie 2-funkcyjnej GPS+Sirius) i po odpięciu tej żółtej wtyczki fabryczna antena GPS przestaje działać. Z tego powodu pewnie trzeba było zakładać jakiegoś badziewnego chińczyka...
Niestety przewód amerykański GPS+sirius jest nie do wykorzystania bo ma założony spliter dzielący sygnał na GPS i Sirius i ten spliter też jest zasilany z amerykańskiego ACM po "żółtej" wtyczce.
Tak więc czeka Kolegę "trochę rzeźby" z przewodami...