Temat: [Transit 2006-2014] Wykrzyknik w zębatce na żółto. 2.4TDCI
View Single Post
Stary 27-07-2023, 19:13   #30
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
Domyślnie Odp: Wykrzyknik w zębatce na żółto. 2.4TDCI

Cytat:
Napisał marek230482 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czujni ciśnienia zmieniony na nowy, regulator ciśnienia też.
W układzie Denso masz zawór regulacji ciśnienia w pompie, a na listwie masz czujnik ciśnienia oraz zawór upustowy. Wszystkie trzy elementy mogą tu bruździć.

Co do wtryskiwaczy - nie wiadomo co ci fachowcy robili z nimi i ty sam jedynie co możesz zrobić, to powtórzyć próbę przelewową. I to tylko po to, aby stwierdzić czy coś się zmieniło w wynikach czy nie - czyli sprawdzić, czy były rzeczywiście regenerowane czy nie. Bo same wyniki próby którą zrobiłeś nie były dyskwalifikująco złe.

Co powinieneś zrobić to ja wiem i chyba ty też - ale to szalone koszty są. Czyli jeżeli jesteś w stanie sam wyjąć pompę - trzeba wysłać ją do dobrego sprawdzonego warsztatu. Po prostu kurierem. Ja wysyłałem (ale to było kilka lat temu) do Diesel Technika w Lublinie. https://dieseltechnika.com/pompy-diesla/common-rail/ Po czterech, pięciu dniach masz pompę z powrotem sprawną.
Nie są tani, ale... dobrzy. Ale takich firm jest sporo.
Co do wtryskiwaczy - albo wysłać razem z pompą, albo nie ruszać.

I taka jest moja rada, ja sam bym tak zrobił.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 27-07-2023 o 19:16
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem