Cytat:
Czujni ciśnienia zmieniony na nowy, regulator ciśnienia też.
|
W układzie Denso masz zawór regulacji ciśnienia w pompie, a na listwie masz czujnik ciśnienia oraz zawór upustowy. Wszystkie trzy elementy mogą tu bruździć.
Co do wtryskiwaczy - nie wiadomo co ci fachowcy robili z nimi i ty sam jedynie co możesz zrobić, to powtórzyć próbę przelewową. I to tylko po to, aby stwierdzić czy coś się zmieniło w wynikach czy nie - czyli sprawdzić, czy były rzeczywiście regenerowane czy nie. Bo same wyniki próby którą zrobiłeś nie były dyskwalifikująco złe.
Co powinieneś zrobić to ja wiem i chyba ty też - ale to szalone koszty są. Czyli jeżeli jesteś w stanie sam wyjąć pompę - trzeba wysłać ją do dobrego sprawdzonego warsztatu. Po prostu kurierem. Ja wysyłałem (ale to było kilka lat temu) do Diesel Technika w Lublinie.
https://dieseltechnika.com/pompy-diesla/common-rail/ Po czterech, pięciu dniach masz pompę z powrotem sprawną.
Nie są tani, ale... dobrzy. Ale takich firm jest sporo.
Co do wtryskiwaczy - albo wysłać razem z pompą, albo nie ruszać.
I taka jest moja rada, ja sam bym tak zrobił.