View Single Post
Stary 02-06-2023, 21:40   #28
36ha
ford::specialist
 
Avatar 36ha
 
Zarejestrowany: 17-02-2013
Skąd: Mielec
Model: Ford focus mk1/mk3
Silnik: 1,6b/1,5 eb - 100km/182km
Rocznik: 1999/2015
Postów: 599
Domyślnie Odp: No i po ptakach ..... 140tys 1,5 Eco

Cytat:
Napisał Kris_Poland Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
..
Byś nam jak i mi podpowiedział na podstawie foty maski chociażby przypisując cyferki co rozebrać po kolei i na co uważać przy demontażu ?

Mam trochę zdolności mechanicznych więc sobie to na spokojnie ogarnę,
ale muszę wiedzieć co i jak gdyż nie mam autodaty czy cuś..

Bump:

trochę zabawy jest, podpoiłeś się pod któryś przekaźnik ?
Swego czasu do swojego motocykla zrobiłem dodatkową instalację dla akcesor ii i skoczyło sie to dodatkowo 4 przekaźnikami pod kanapą ;-)

Kabelki jak wprowadziłeś do układu zapewniając szczelność ?

Domyślam się ze z jakiś względów ten czujnik montujemy, wydmuchana uszczelka czy jakaś wada konstrukcyjna w bloku ?
Odnośnie odciągnięcia oleju z kolektora to Ja nie demontowałem przepustnicy. Podosisz auto tak jak kolega pisał ,demontujesz łącznik gumowy na dwóch opaskach i masz dostęp do przepustnicy którą delikatnie uchylasz i wkładasz cienki wężyk na szczykawce i odciągasz olej z kolektora

Odnośnie czujnika wiercisz od spodu otwór, wkładasz czujnik i skręcasz na dwóch uszczelkach nakrętką . Do tego kup zwykły buzer 12V bez żadnych przekażników.

Akurat żadnych atrakcji od strony układu chłodzenia nie miałem ale był tu przypadek pękniętej rurki plastikowej odpowietrzenia silnika która pękła i silnik poszedł na szrot
36ha jest offline   Odpowiedź z Cytatem