Cytat:
..
Byś nam jak i mi podpowiedział na podstawie foty maski chociażby przypisując cyferki co rozebrać po kolei i na co uważać przy demontażu ?
Mam trochę zdolności mechanicznych więc sobie to na spokojnie ogarnę,
ale muszę wiedzieć co i jak gdyż nie mam autodaty czy cuś..
Bump:
trochę zabawy jest, podpoiłeś się pod któryś przekaźnik ?
Swego czasu do swojego motocykla zrobiłem dodatkową instalację dla akcesor ii i skoczyło sie to dodatkowo 4 przekaźnikami pod kanapą ;-)
Kabelki jak wprowadziłeś do układu zapewniając szczelność ?
Domyślam się ze z jakiś względów ten czujnik montujemy, wydmuchana uszczelka czy jakaś wada konstrukcyjna w bloku ?
|
Odnośnie odciągnięcia oleju z kolektora to Ja nie demontowałem przepustnicy. Podosisz auto tak jak kolega pisał ,demontujesz łącznik gumowy na dwóch opaskach i masz dostęp do przepustnicy którą delikatnie uchylasz i wkładasz cienki wężyk na szczykawce i odciągasz olej z kolektora
Odnośnie czujnika wiercisz od spodu otwór, wkładasz czujnik i skręcasz na dwóch uszczelkach nakrętką . Do tego kup zwykły buzer 12V bez żadnych przekażników.
Akurat żadnych atrakcji od strony układu chłodzenia nie miałem ale był tu przypadek pękniętej rurki plastikowej odpowietrzenia silnika która pękła i silnik poszedł na szrot