View Single Post
Stary 08-05-2023, 18:48   #21
luckyboy
ford::professional
 
Avatar luckyboy
 
Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
Domyślnie Odp: BMS - watek zbiorczy

Cytat:
Napisał MaXyM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja ciagle nie rozumiem jak ma szacowac stan aku wg pradu (zakladajac ze najwiekszy mozliwy pobor jest wielokrotnoe mniejszy niz max oferowane przez aku i nastawione w BCM). To iest imo fizycznie niemozliwe.

Moze jak piszesz, im wiekszy CCA ustawiony w bcm tym wieksze ladowanie. Ale to nie ma nic wspolnego z szacowaniem stawu nabicia aku. W kazdym razie potwierdzenie takiego spostrzezenia byloby takze napomocne
Jeżeli prąd rozruchowy spada do ok 65% wartości nominalnej to uznaje się akumulator za zużyty do wymiany.

Fabrycznie mam 680A, rozrusznik kręcił tak jak zawsze, a nie mogłem uruchomić silnika. Okazało się że prąd rozruchowy spadł do 50%, przez co spadek napięcia odcinał ECU.
Teraz wiesz dlaczego jest potrzebny wiekszy zapas amperów.
luckyboy jest offline   Odpowiedź z Cytatem