Cytat:
Bez tego to jak wróżenie z fusów, podobnie jak szukanie rozwiązania przy usterce w 2,0 TDCI. 2,0 TDCI jest przecież kilka i moc lub kod silnika by się przydałyby było łatwiej coś podpowiedzieć.
|
Sorki. Nie sądziłem że to ważne ale masz racje.
2.0 TDCI
163 KM DW10C
Bump:
Cytat:
A to S-Max MK1 2014 rok po lifcie? A gdzie to on ma tam pompę paliwa do "podpięcia na krótko"?
|
Tak po lifcie.
Podpiąłem zasilanie paliwa do pompy na krótko.
Bump: Dzisiaj postanowiłem jeszcze raz spróbować odpowietrzyć układ.
Chociaż w wężu dopływowym do pompy było pełno paliwa.
Rozpiąłem układ zasilania paliwa i miałem straszny problem by "wyciągnąć" z niego powietrze przez wąż powrotny z pompy.
Ogólnie to przez około pół godz. pompowania nie mogłem zassać paliwa.
Niby później z pompy udało mi się odciągnąć trochę ropy ale przynam że bardzo powoli leciała ( taka można powiedzieć piana).
Ale bardzo niewielkie ilości.
Czy pompa (czy układ paliwowy) może być aż zapowietrzony?
Wg mnie i wcześniejszych wymian nigdy tak długo to nie trwało.
Ja wiem że TDCI jest oporny na odpowietrzanie ale aż tak bardzo?