View Single Post
Stary 09-04-2023, 20:02   #9
N0lif3
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-11-2018
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 16
Domyślnie Odp: 2.0 TDCI nie odpala po czyszczeniu wtrysków i wymianie filtra paliwa

Cytat:
Napisał thesperado Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bez tego to jak wróżenie z fusów, podobnie jak szukanie rozwiązania przy usterce w 2,0 TDCI. 2,0 TDCI jest przecież kilka i moc lub kod silnika by się przydałyby było łatwiej coś podpowiedzieć.
Sorki. Nie sądziłem że to ważne ale masz racje.
2.0 TDCI
163 KM DW10C

Bump:
Cytat:
Napisał Speedo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A to S-Max MK1 2014 rok po lifcie? A gdzie to on ma tam pompę paliwa do "podpięcia na krótko"?
Tak po lifcie.
Podpiąłem zasilanie paliwa do pompy na krótko.

Bump: Dzisiaj postanowiłem jeszcze raz spróbować odpowietrzyć układ.
Chociaż w wężu dopływowym do pompy było pełno paliwa.
Rozpiąłem układ zasilania paliwa i miałem straszny problem by "wyciągnąć" z niego powietrze przez wąż powrotny z pompy.
Ogólnie to przez około pół godz. pompowania nie mogłem zassać paliwa.
Niby później z pompy udało mi się odciągnąć trochę ropy ale przynam że bardzo powoli leciała ( taka można powiedzieć piana).
Ale bardzo niewielkie ilości.
Czy pompa (czy układ paliwowy) może być aż zapowietrzony?
Wg mnie i wcześniejszych wymian nigdy tak długo to nie trwało.
Ja wiem że TDCI jest oporny na odpowietrzanie ale aż tak bardzo?
N0lif3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem