Wymiana Simmering'u skrzyni biegów
Odkręcasz główną śrubę piasty, zrzucasz zwrotnicę z wahacza (uwaga na sworzeń), wyciągasz wieloklin ze zwrotnicy (może iść ciężko, przyda się wybijak i młotek. W zależności która to półoś - jeśli dłuższa, prawa, odkręcasz obejmę łożyska podpory półosi, pare stuknięć młotkiem w kielich przegubu wewnętrznego i półoś wychodzi. Uwaga, może polać się olej. Lewa krótka półoś analogicznie ale wychodzi ciężej, przyda się brecha.
Uszczelniacz wyciągasz ostrożnie żeby nie uszkodzić powierzchni przylgni w skrzyni. Nowy możesz nabić jakimś starym łożyskiem itp, byle szło równomiernie.
Tak patrzę, że ty masz silnik dw10f, jesteście pewni że to wyciek z uszczelniacza w skrzyni? Jeśli olej czarny mocno to może być wyciek spod pompy CR albo uszczelniacza tylnego wału korbowego.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez zmulim ; 31-03-2023 o 23:59
|