View Single Post
Stary 12-02-2023, 17:08   #9
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: Jak z trwałością i awaryjnością 2.0 213 biturbo oraz 10 biegową skrzynią

Cytat:
Napisał SAR37 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Warto się cieszyć tym co mamy i nie nastawiać się na eksploatację „na lata” bo… to tylko kupa złomu, która ma nam ułatwiać i uprzyjemniać życie a nie je zastępować.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
BTW: w automatach zaleca się pierwszą i następną wymianę oleju przy ok. 60 kkm. Tak mam zamiar zrobić i jeśli jeszcze będę go posiadał to przy drugiej wymianie zmienię także filtr oleju skrzyni.
Masz rację trzeba się cieszyć tym co jest...
Ale jak już kupiłem nowego z salonu to jeśli wszystko będzie ok chcę go sobie zostawić bo jednak jestem jego pierwszym właścicielem od nowości a patrząc to co jest często sprzedawane z brakiem historii auta to jednak jest to jakiś atut...
Co do samej skrzyni w tym konkretnym modelu producent przewidział wymianę oleju ale chyba dopiero przy około 200-240 tyś km więc jak mu zrobię zmianę przy 80 to i tak jest dużo szybciej...

A co do samej awaryjności pozostałych Marek aut to myślę że wszędzie jest podobnie... I niestety nie ma aut idealnych...

Mam pytanie czy też zauważyliście że w trybie sport, Ranger jest dużo bardziej żwawy i szybciej reaguje na pedał gazu oraz szybciej zmienia biegi?

Jak się przełączy widok ekranu na chwilowe zużycie paliwa i jadąc na D przełączając na S bez ruszania pedału gazu zauważyłem że momentalnie rośnie zużycie paliwa.
Wydaje mi się że pedał gazu ma inną charakterystykę pracy w pozycji S niż D przez co mamy wrażenie że silnik jest bardziej żwawy.
__________________
Hm
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem