Błędy mają to do siebie, że mogą przynieść sporo informacji.
Mechanik mówiący o elektronice, to równie dobrze mógł rzec że "czujnik, taki elektroniczny coś tam błąd wyrzucił".
A własnie na podstawie tej całej elektroniki doszukujemy się w dzisiejszych czasach powodów awarii, usterek itp itd.
Elektronika może się popsuć.
Z racji że Focusy przeciekają wodą (w wielu miejscach) to często bywa że wpływa to i na elektronikę.
Jednakże wciąż, jeśli szukasz tutaj pomocy, to warto byłoby podać techniczne szczegóły.
Nie jesteśmy w stanie wywróżyć co może dolegać Twojemu pojazdowi.
Masz prosty przykład, w niedzielę moje auto równiez szarpnęło, wyrzuciło błąd,
również przeszło w limp-mode i straciło moc, tyle że ja podłączyłem się pod auto i namierzyłem powód usterki w kilka minut.
I właśnie na podstawie błędu (kiedy auto jeszcze pracowało) byłem w stanie szybko namierzyć gdzie tkwi usterka.
Po wyczyszczeniu błędu i próbie odpalenia auta, auto pochodziło kilka sekund i zgasło.
Co śmieszne, mimo że auto nie było w stanie utrzymać obrotów i gasło to w PCM nie znalazłem żadnych błędów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (Powetrain Control Module)
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Więc jak wspomniałem - podaj jakie były błędy to może (może....) coś podpowiemy.