Cytat:
, brakowało 3 mm żeby włożyć blokadę na wałku,
|
E tam. Zawsze robię sam rozrządy, każdy który trochę popracował jest już nieco rozjechany. To są wartości nie mające większego znaczenia.
Cytat:
który niby służy do spuszczania nadmiaru paliwa,
|
Taaak, ale jeśli dobrze kojarzę ten układ to on "spuszcza" paliwo w sytuacjach kiedy nagle robi się go zbyt dużo - czyli np przyspieszasz z gazem w podłodze i nagle przy 3.5 tys. obrotów wciskasz sprzęgło - wtedy pompa kręci się przez chwilę mega szybko, silnika nie potrzebuje paliwa i pompa nie ma co z nim zrobić.
Ja jak kojarzę Twoje wcześniejsze wpisy to mi te objawy pasowały na ciągle wypalający się DPF, ale może coś się zmieniło.
Dalej masz objaw przymulenia przy zmianie biegów?
Jakie spalanie na jałowym na rozgrzanym silniku?
Swoją drogą ja mk2 po mieście za dużo nie jeździłem, ale w trasie to mi ten silnik łykał luźno 7-8 litrów - może TTTM?