No to może Kolega zajmie się filozofią zamiast kodowania IMMO w tym aucie.
Najwyraźniej z prostego przypadku robiony jest tu 'szpagat'...
Kluczyk keyless od Focusa Mk2 poliftowego jest taki sam jak od Kugi MK1 z pierwszego okresu produkcji (zanim w Kudze MK1 zmienili kluczyki na te "jajkowate").
Na allegro lezą sobie spokojnie po ok. 200zł lub troszkę drożej... Zważać tylko by był kluczyk z grotem, bo w grocie jest transponder.
Więc "jeden kluczyk" to dokładnie żaden powód do szukania "gdzie jest keyfree"...
A robienie IMMO zamiast "normalnie" jakimiś dziwnymi sposobami to tylko potem kolejne piętra kłopotów...
BTW - RKE - to nadal jest "KVM, RFA" itp. nazwy Forda, i nadal jest za tapicerką bagażnika... A wygląda tak:
https://allegro.pl/oferta/ford-focus...-ae-7897461575
Tyle, ze do całej operacji spokojnie sobie może tam nadal być "schowanym", tylko za kodowania tego IMMO musi się wreszcie wziąć ktoś, kto choć z grubsza wie jak to się robi...