Większość aut z suchym DPFem tak ma że jak jeżdżą na krótkich dystansach to nie mogą wypalić dpf'a, próbują kilkanascie razy co w efekcie sprawia że olej napędowy leci do oleju. Najlepszym sposobem jest np raz na tydzień zrobić trasę - przegonić go, jeżeli silnik i DPF dobrze się rozgrzeją to nie dość że DPF się wypali to z oleju powinna odparować ropa - przy czym dodatki do paliwa zostają w oleju i pogarszają jego właściwości smarne. Ja wcześniej jeździłem z silnikami francuskiemu na DPFie mokrym - z dodatkiem który był dozowany bezpośrednio w filtr. Nie zauważałem że go mam. Niestety przez ekologię stajemy się niewolnikami samochodów. Zamiast samochód pracować dla nas my musimy ustawiać życie pod niego
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tego nie rób, tak nie jeździj etc. Dziwne czasy.