Cytat:
Cześć Primanus,
Jak się sprawuje PUMA? Pewnie trochę kilometrów już zrobiłeś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Trafiłem na pechowy egzemplarz PUMY i miałem przygody:
Od nowości moja skrzynia biegów miała wadliwy synchronizator 3 i 4 biegu.
Po miesiącu prób i testowania (czy to czasem ja nie umiem korzystać z manualnej skrzyni biegów) poddałem się i zgłosiłem wadę fabryczną skrzyni biegów w ASO.
ASO sprawdziło auto i uznało roszczenie gwarancyjne, więc zostawiłem Pumę na naprawę (1-miesięczne auto, przebieg niecałe 1000 km)...
Pojawiły się spore problemy z dostępnością części.
Auto stało 2 miesiące rozebrane w ASO.
FORD dosłał synchronizator do ASO po 2 miesiącach i dość ostrych naciskach (moich i ASO ale w końcówce walki - głównie moich).
Kiedy wreszcie część dotarła - ASO zmontowało skrzynię i oddało mi auto.
Od tego momentu auto prawidłowo synchronizowało biegi (brak problemów z wbijaniem 3 i 4 biegu)... ale pojawiły się metaliczne stuki przy KAŻDEJ zmianie biegów, których w nowej skrzyni nie było (i być nie powinno)...
Był to najprawdopodobniej efekt rozebrania skrzyni i ponownego złożenia jej do kupy (chyba nie wszystko poszło tak jak powinno).
Pojeździłem trochę... i zareklamowałem te stuki... i miłe zaskoczenie:
FORD przyznał wymianę skrzyni na zupełnie nową.
Znowu czekałem na dostawę tej skrzyni do ASO 2 miesiące...
ale na początku września nowa skrzynia została dostarczona do ASO i wylądowała w mojej Pumie.
Teraz wszystko jest tak, jak powinno być od samego początku... czyli: brak uwag
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Podsumowując:
Miałem pecha.
Zapłaciłem za nowy samochód i dopiero 9 miesięcy od zakupu mam samochód który funkcjonuje tak, jak powinno funkcjonować nowe auto.
Plus dla FORDA, że nie schował głowy w piasek, tylko finalnie przyznał nową skrzynię (czyli gwarancja zadziałała jak powinna... co nie jest oczywiste we wszystkich markach)