Kierownica chowa się przy mocniejszym nacisku
Witajcie.
Mam taki niecodzienny problem, który powstał już jakiś czas temu, ale że nie jest on jakoś przesadnie uprzykrzający kierowanie autem, to tak sobie z tym jeżdżę.
Ale przechodząc do tematu. Po zwolnieniu dźwigni (wajchy) kierownica, a raczej kolumna kierownicza ma regulację góra-dół w płaszczyźnie pionowej i góra-dół w osi kolumny kierowniczej. Niestety u mnie choć ta regulacja w pełni działa, to wg. mnie wspomniana wajcha zbyt słabo blokuje kolumnę kierowniczą w ustalonej pozycji.
Jak się to objawia? Po ustawieniu kierownicy w konkretnym położeniu po kilku dniach zwykłej jazdy kierownica przestawia się troszkę w głąb i troszkę w dół (powiedzmy, że o 1-4 cm). Jest to trochę upierdliwe, ale jeszcze jakoś chyba bym to przeżył, jednak najbardziej irytujące jest, gdy np. muszę gwałtownie zahamować - wtedy siłą rzeczy dłońmi bardziej przyciskam kierownice i dosłownie wjeżdżam nią w głąb - zdarzyło mi się to już kilkukrotnie.
Czy jest jakaś regulacja dźwigni kolumny kierowniczej, która pozwalałaby zwiększyć siłę blokady w ustalonej przez użytkownika pozycji?
pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez jaksen ; 12-09-2022 o 10:29
|