Cytat:
DPF sie wymienia nie koniecznie na orginal a nie czysci . Bo potem okazuje sie ze wychodzi drozej niz jak bys wymienil
|
Ja już właśnie czytałem wiele opinii, gdzie ludzie wstawili zamiennik i mieli same problemy, zapychał się, na okrągło się wypalał, nie chciał się wypalić do końca, a po wstawieniu oryginalnego używanego problemu znikały. Ja osobiście kupowałem używany oryginał po regeneracji w znajomej firmie, a jak pękł mi przewód intercoolera na autostradzie i mi go zapchało, to go wyjąłem i wypłukałem płynem za 50 zł i wyszedł czysty jak złoto, w czasie jazdy już nie był w stanie się wypalić po 2 wypalaniach statycznych i 1000 km jazdy prawie cały czas z wypalaniem. Z tego co mi wiadomo metale nie tracą właściwości i dopóki wkład się nie rozsypie, to można go wypłukać i jeździć.
A w sprawie tematu, to pewnie też pękł przewód intercoolera. I skąd Wy bierzecie takie dpf'y o większych oczkach? Jeżeli już coś się dzieje przy większym przebiegu, to trzeba by wtryskiwacze wyregulować lub zregenerować, a nie objawy zaleczać.