Hej, sorry, że odkopię. Mam Mondeo Mk4 1.6 EB polift. U mnie problem jest podobny - od jakiegoś czasu głośniej słychać świst turbiny i po odpuszczeniu gazu charakterystyczny dźwięk spustu powietrza. Do tego mam bardzo wysokie spalanie - w mieście potrafi wypić 16-17 litrów. W trasie 9-10 i to przy naprawdę wolnej jeździe.
Mechanik podejrzewa zawór DV i wysłał mi zdjęcie o co konkretnie chodzi. W sklepach jednak nie mogę znaleźć pasującej części, która nazywałaby się zawór DV, a właśnie wygląda mi on na ten, co kolega wysłał jako sterowany elektronicznie. Koszt nowego to ponad 400zł:
https://allegro.pl/oferta/pierburg-z...-0-11973305896, czy da się założyć jakiś trwały zamiennik lub zregenerować istniejący? No i pytanie zasadnicze - czy wg Was ten zawór może wpływać na takie objawy? Z góry dzięki.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bump: Hej, sorry, że odkopię. Mam Mondeo Mk4 1.6 EB polift. U mnie problem jest podobny - od jakiegoś czasu głośniej słychać świst turbiny i po odpuszczeniu gazu charakterystyczny dźwięk spustu powietrza. Do tego mam bardzo wysokie spalanie - w mieście potrafi wypić 16-17 litrów. W trasie 9-10 i to przy naprawdę wolnej jeździe.
Mechanik podejrzewa zawór DV i wysłał mi zdjęcie o co konkretnie chodzi. W sklepach jednak nie mogę znaleźć pasującej części, która nazywałaby się zawór DV, a właśnie wygląda mi on na ten, co kolega wysłał jako sterowany elektronicznie. Koszt nowego to ponad 400zł: https://allegro.pl/oferta/pierburg-zawor-turbosprezarki-7-04269-04-0-11973305896, czy da się założyć jakiś trwały zamiennik lub zregenerować istniejący? No i pytanie zasadnicze - czy wg Was ten zawór może wpływać na takie objawy? Z góry dzięki.
Fotka (nie chciało mi przyjąć jako link forumowy) https://ibb.co/3FCBM22