View Single Post
Stary 23-05-2022, 19:35   #3
Krystian9449
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 12-05-2019
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2011
Postów: 5
Domyślnie Odp: Kontrolka akumulatora, błędy DTC C073_88, C074_88

Cytat:
Napisał kln1920 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Podłącz normalny interfejs diagnostyczny i zobacz błędy. Z zegarów to może wróżka coś wywróży
Focus sprawdzony w następujący sposób:

1. Demontaż alternatora i pomiar działania na stole probierczym. Jest sprawny.

2. Oględziny instalacji elektrycznej (wtyczki i przewody w okolicy wtyczek). Brak uszkodzeń.

3. Sprawdzenie sterownika silnika. Suchy, brak wizualnych uszkodzeń przewodów i wtyczek podłączonych do niego.

4. Sprawdzenie skrzynki bezpieczników i przekaźników pod maską. Wszystkie bezpieczniki sprawne. Jeden z przekaźników był wyraźnie cieplejszy od innych. Po wyjęciu i włożeniu na miejsce miał podobną temperaturę co reszta. Sprawdzane kilkukrotnie.

5. Diagnostyka komputerowa silnika:

a) Gdy kontrolka akumulatora się danego dnia nie zapaliła - brak błędów w komputerze.

b) W dniu, kiedy kontrolka się zapaliła pojawiły się następujące błędy:

- U0120 moduł sterowania rozrusznik/alternator - brak komunikacji ze sterownikiem

- U0284 komunikacja CAN ze sterownikiem osłony chłodnicy A - brak komunikacji

- P0670 sterownik systemu żarzenia wstępnego - zakłócenie funkcji obwodu prądowego

- P037D system podgrzewania wstępnego - zakłócenie funkcji obwodu prądowego

- P02D3 zawór wtryskowy 4 - osiągnięta górna granica adaptacji

- P02CF zawór wtryskowy 2 - osiągnięta górna granica adaptacji

- P02D1 zawór wtryskowy 3 - osiągnięta górna granica adaptacji

- P1A08 generator - sygnał nieprawidłowy

- P1632 generator - niesprawny interfejs szeregowy
Krystian9449 jest offline   Odpowiedź z Cytatem