Odp: Elektryczne wspomaganie załącza się dopiero po użyciu większej siły na kierowni
Rozdzielacz jest w maglownicy zaraz na wejściu wałka od kierownicy ,przy regeneracji wymieniają tam pierścienie teflonowe a często obudowy metalowe sa wyrobione powstaja rowki i olej nie ma właściwego ciśnienia ,kierownica warjuje chodzi ciężko.Żeby to naprawic trzeba by szlifować albo tulejować ,niektórzy dodają podkładki nie wszyscy mają o tym pojęcie i sprzęt .Obstawiam problem z rozdzielaczem ale sprawdził bym jeszcze czujnik kąta skrętu znajdujący się pod poduszką kierowcy tzw. taśma ,wystarczy podpiąć forscan i tam pokazuje odczyt z czujnika czy reaguje zgodnie z ruchami kierownicy czy nie ma przeskoków ,opóżnień ale myślę że czujnik będzie dobry bo świeciło by na tablicy ESP.Maglownice trzeba reklamować bo może czegoś ich to nauczy i nastepni będą mieli lepiej.
|