Elektryczne wspomaganie załącza się dopiero po użyciu większej siły na kierownicę.
Witam, jak w temacie, ciągnąc za koło kierownicy trzeba użyć względnie dość dużej siły zanim załączy się elektryczna pompa wspomagania, a wtedy dochodzi do sytuacji, że ręka bezwładnie ciągnie kierownice i w tym momencie samochód mocniej zaczyna skręcać, co jest bardzo niebezpieczne zwłaszcza przy dużej prędkości.
Wydaje mi się, że pompa powinna załączyć się już przy ruchu kierownicy może o 1° kiedy nie potrzeba jeszcze użycia większej siły do skręcania, a u mnie muszę wykonać większy ruch kierownicą myślę, że mniej więcej 3-4° i wtedy dopiero pompa się załącza.
Co może być przyczyną takiego zachowania, czy jest możliwość przestawienia/skalibrowania tego, żeby już przy użyciu mniejszej siły na kierownicę załączała się pompa wspomagania.
Dodam, że maglownica była zregenerowana 4 miesiące temu na warsztacie, jeszcze przez poprzedniego właściciela, zalana jest płynem takim, jaki jest zalecany przez zakład regenerujący maglownice, ja natomiast auto posiadam od miesiąca i jeżeli chodzi o pracę samej maglownicy, to nie mam do niej żadnych zastrzeżeń poza tym, że zbyt późno załącza się pompa wspomagania.
Ostatnio edytowane przez galo ; 09-02-2022 o 13:23
|