Ha. Akurat w ten weekend też się zabrałem za sprawdzanie gdzie wciąż leci woda.
Otóż mała ciekawostka.
Jeśli masz 1.6 Ecoboost po akcji serwisowej 17S09 to masz zapewne czujnik poziomu plynu chłodzącego.
Na wtyczkę lubi sobie kąpać woda.
Woda kapię sobie z podszybia.
Swojego pięknego czasu unieruchomiło mi to samochód błędem braku komunikacji z czujnikiem.
Błąd U1035:00-2C oraz błąd U1035:00-2F (wymiennie)
Za pierwszym razem błąd sam się rozwiązał zanim serwis zdążył znaleźć co powoduje przyczynę.
Za drugim razem tam mi uziemilo auto że dopiero reflash PCM naprawił problem.
Biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne,
problem ten występował tylko i wyłącznie po mocnym deszczu,
co skłoniło mnie do szukania gdzie leci woda.
https://youtu.be/2FdvG5KMci0
https://youtu.be/F4MPkrc-nDk
Więcej info pisałem u siebie w wątku.
https://forum.fordclubpolska.org/sho...postcount=1513
tam również będzie kontynuowane dalsze testowanie jak leci woda
i czy faktycznie te dwa środkowe plastikowe kołki czasami nie załatać żeby tamtedy woda nie wpływała.