View Single Post
Stary 27-01-2022, 22:27   #7
klocolus
ford::professional
 
Avatar klocolus
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,535
Domyślnie Odp: Akcja serwisowa -20S32- Takata poduszka powietrzna kierowcy

Cytat:
Napisał Piniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mondeo kupiliśmy w pazdzierniku więc dość szybko mnie namierzyli.
W Szwecji jest (przynajmniej była w latach 2011-2018 jak bywałem tam często) trochę inna polityka (braku)ochrony danych osobowych niż u nas Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chyba, że auto na polskich blachach.

A akcja pojawiła się niedawno, pierwszy raz słyszałem o niej kilka(naście) dni temu, na razie niewiele aut pod nie podchodzi. Tylko z rocznika 2007.

Cytat:
Napisał Piniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
myślę że ford wzywa właścicieli aut na podstawie informacji od producenta części albo stwierdził prawdopodobieństwo użycia wadliwych materiałów na podstawie statystyk wypadków.
Nie oszukujmy się, musi się im to opłacać (koszty potencjalnych przegranych procesów>koszt akcji serwisowej) albo dostali nakaz wyżej bo w przeciwnym razie by tego nie robili.
klocolus jest offline   Odpowiedź z Cytatem