@
Danielo_82
W tym silniku, mowa tylko i wyłącznie o wstawieniu suchych tulei.
Producent nie przewiduje napraw tego bloku - tu nie ma tak naprawdę tulei wymiennych. Blok składa się z dwóch materiałów. Cały monoblok żeliwny, jest "oblany" aluminium, przy czym, tuleje żeliwne, nie sięgają do styku z głowicą - i tu zaczyna się cały proces degradacji.
Jak pisałem, tuleje proste, czy z rantem, bez zamknięcia pękają. Zdjęcia pęknięcia tulei - tu były wprasowane tuleje po rozwierceniu gniazd, blok nie zamknięty.
Co do procesu uszkodzenia fabrycznego bloku, jest dość podstępny i może trwać dość długo, aż pokaże się poważna awaria. Ze względu na specyficzną budowę bloku, trzeba pozwalać się rozgrzać temu silnikowi, a trwa do dość długo, i tu się kłania beznadziejne (albo celowe
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) rozwiązanie Forda, błędnie informujące użytkownika o gotowości temperaturowej silnika do pełnej pracy.
WhatsApp Image 2021-03-04 at 18.51.14.jpg
WhatsApp Image 2021-03-04 at 18.51.15.jpg
20210212_125858.jpg