Odp: Nietypowe wskazania naładowania akumulatora
Akumulator zregenerowany i odsiarczony w 100%, przywrócona gęstość elektrolitu 1,29 i naładowany do 12,88 V mierzone 12 godzin po ładowaniu, podłączony czujnik BMS, akumulator podłączony i zresetowany BMS. Po uruchomieniu silnika ładowanie 14,5 V przez pierwsze ok 3-5 km, następnie ładowanie zostało wyłączone przez system i przez kolejne ponad 50 km akumulator nie był ładowany, napięcie w instalacji oscylowało w granicach 12 V. W czasie hamowania można było zauważyć niewielki wzrost napięcia do 13,5 V. Powrót ponownie ponad 50 km sytuacja z brakiem ładowania identyczna. Pojazd zaparkowany w garażu, odczekane ok 30 min na uśpienie i pomiar na klemach 12,45 V . Więc jak tak się będzie utrzymywać to nic nie robię z wtyczką, tylko raz na tydzień kontrola. Jeżeli zacznie spadać znowu w okolice 12.20 - 12,00 dam znać o tym tu na forum i stanie się nieuniknione czyli będę chlastł chwasta.
|