Nie znalazłem wątku dla Mk5 więc założyłem nowy.
Jak w tytule; przestało działać grzanie fotela kierownika (przez obecnej temperaturze jest to nie do przyjęcia
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
Fotel pasażera grzeje normalnie.
Diody na przycisku zapalają się normalnie i nie gasną.
Błędów brak.
Bezpiecznik w komorze silnika nr 65 jest ok.
Wtyczki pod siedzeniem są ok; zarówno 4 przewodowa, jak i 2 przewodowa idąca na matę w oparciu.
Co mogę jeszcze sprawdzić bez rwania fotela ze środka, bo przy obecnej aurze to średnio.
Czy pomiar oporności obwodów mat cokolwiek powie? Chciałbym jakoś zdiagnozować która mata ma przerwę, bo te obwody są chyba połączone w szereg. Nie wiem czy dobrze myślę??
Chyba, że jest jeszcze jakiś moduł / bezpiecznik stricte odpowiadający za fotel kierowcy?
Fotele szmaciane, bez elektryki.