View Single Post
Stary 17-12-2021, 17:49   #3
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,056
Domyślnie Odp: Zmiana zderzaka/atrapy i drążka zmiany biegów na pokrętło.

Cytat:
Napisał offieczka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
na 90% nie da rady ...
@grubit - Na 100% da radę, ale roboty będzie tyle i części będzie tak ciężko dostać, że "pomysł jest od czapy"...

Gałka zmiany przełożeń steruje specjalnym modułem z silniczkiem i linkami, który dopiero przez linki (tak samo jak dźwignia) zmienia przełożenia skrzyni.
Niestety to, ze jest dodatkowy, specjalny moduł komplikuje dość znacznie robotę. Aby z tym modułem się auto "dogadywało" na 100% trzeba wymienić licznik na "poliftowy" oraz pewnie także BCM. O wszystkich plastikach tunelu środkowego już nie wspomnę...

Tak więc modyfikacja raczej skłaniająca do przemyśleń typu "a może by sprzedać stare auto i kupić sobie nowszy model"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 17-12-2021 o 18:54
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem