Cytat:
Przy skręcie każde koło ma inną prędkość. ...
|
Prosiłem o "klasyczną fizykę" a nie o "kreatywną"...
Żyroskop (jeśli jest) mierzy PRZYSPIESZENIA a nie prędkość... Prędkość obrotową mierzy ABS - ale on DOKONALE WIE które koło jest które...
Zadanie brzmi - jak BCM ma się dowiedzieć który czujnik jest w którym kole...
Więc można dalej kombinować - bo na razie wyobraźnia (i wiedza...) jakoś nie dopisują...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
BTW - właśnie ABS (i jakaś "pozostałość" po systemie DDS) może ewentualnie być wyjaśnieniem prawidłowego (jeśli to faktycznie ma miejsce - bo jednak ciągle wątpię...) wskazywania uszkodzonej opony... "Dynamiczna" redyslokacja czujników przez BCM jest zupełnie nieprawdopodobna.
BTW2 - nie dalej jak dziś był u mnie Lincoln Navigator 2019 (też "inny" Ford - tak pewnie z 5 razy droższy i bardziej zaawansowany od aut Kolegów tu się udzielających...) i nijak nie miał przypisanych czujników TPMS w kołach poprawnie - mimo, że jechał do mnie i jechał i jechał i tak ok. 100km...
Przyjechał bym mu je dopisał moją "maszynką"...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.