Cytat:
...technika poszła do przodu. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
@
michałek
Oczywiście!
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A teraz liczę na kreatywne odpowiedzi na trywialne pytania:
1) Skąd czujnik "wie" w którym siedzi kole??? "Wygląda przez wentyl" czy też może jest jakieś zjawisko fizyczne, które mu pozwoli ocenić na którym z kół "jedzie": LP, PP, PT, LT?
albo:
1a) Skąd BCM - mając jedynie niekierunkową antenę radiową - może określić który z 4 czujników na tej samej częstotliwości radiowej do niego nadaje? No i w którym z 4 kół on sobie -ten nadający - siedzi?
Przypomnę uprzejmie, że zadanie 1a) było owszem rozwiązane w Mondeo MK4/S-max MK1 przy pomocy "antenek" pełniących rolę "aktywatorów" sterowanych przez BCM z tamtych aut.
Obecnie księgowi zadbali, by takich fanaberii inżynierskich (generujących koszty...) już nie było...
No to teraz ogłaszamy konkurs na najbardziej kreatywne rozwiązania - ale oparte na "klasycznej" fizyce... - tych jakże trywialnych zagadnień.
Proszę też nie "zwalać" nic na Niemca - on powiedział jedynie, że auto "zaczyta" wszystkie 4 czujniki do BCMa, bo każdy z czujników w losowo wybranym przez siebie momencie, wysyła komunikat do BCM. BCM ma 2 komplety ("letni" i "zimowy") po 4 "komórki" pamięci (ponumerowane 1- 4, odpowiadające pozycjom LP, PP, PT, LT) i po kolei w tych 4 komórkach umieszcza losowo zgłaszające się czujniki.
"Zadaniem" Kolegów jest "wymyślenie" "jakim cudem BCM miałby się dowiedzieć (alternatywnie jakim cudem BCM miałby spowodować), że nadaje jako pierwszy czujnik umieszczony w kole LP...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No to "do dzieła" Koledzy"
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.