Odp: Wyciszenie wnętrza przed i po lift
Z silnikiem 2.0 nie ma problemu . W zasadzie prawie go nie słychać.szum od opon i wiatru jest okropny.
Może coś jest z tym , że przedlift był inaczej wyciszony. On zdaje się był robiony w mexyku , a obecna wersja jest z Kanady . Kupiłem jakiś tani mikrofon do pomiarów , to może uda mi się znaleźć skąd jest największy hałas.
Co do silnika, to wcześniejsze wersje 2.0 miały cichszą pompę paliwa wysokiego ciśnienia. Wielu ludzi na forach skarży się na obecną wersję , że jest bardzo głośna. Sam to potwierdzam. Jak się raz zwróci uwagę na ten dzwiek, to później jest on coraz bardziej irytujący . Żeby jeszcze był jednostajny , a on się pojawia , znika , zmienia tonacje ....no irytuje. Gdyby nie ta pompa , to było by duuuuuzo lepiej. Szum od opon jest słyszalny także dosyć mocno. Na letnich trwaedszych oponach i złym asfalcie jest wewnątrz głośno i słychać, że jest dużo twardych plastików.
W każdym razie każdy odbiera hałas wcinny sposób. Zależy też chyba od dnia .... Najlepiej to by było spotkać się w 3 różne auta i każdym z nich się przejechać po torze testowym. Pamiętajmy też , że eu wersja ma system tłumienia hałasów, który jest w wersji USA , ale tylko z silnikiem 2.7
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem
|