View Single Post
Stary 19-04-2021, 17:21   #10
Vultar
ford::specialist
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCi 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 840
Domyślnie Odp: 1.6 TDCI Garrett GT1544Y za niskie ciśnienie pierburg nie podłączony

ciśnienie = ciśnienie atmosferyczne (około 100kpa [1bar]) + to co nadmucha turbo, powinno do około 150kpa (1.5 bar) = do około 250kpa (2.5bar). W moim przypadku czyli 109KM z zmienną geometrią.
Pierburg oryginalny czy zamiennik?
W sensie EGR zaślepiony?
Nagraj film jak pracuje sztanga od turbiny, od odpalanie do podniesienia się sztangi bo zgaszeniu.
Najczęstszym powodem oleju w układzie u nas to odma, gume wymieniłeś?
Vultar jest offline   Odpowiedź z Cytatem