View Single Post
Stary 16-03-2021, 14:27   #165
PRIMANUS
ford::average
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 11-11-2012
Skąd: Poznań
Model: Transit 2.0 EcoBlue 170KM + Mondeo ST-LineX 2.0 EcoBlue 190KM A8 AWD + Puma ST 1.5 EcoBoost 200KM
Silnik: 2.0 EcoBlue + 1.5 EcoBoost
Rocznik: Transit 2016, Mondeo 2019, Puma 2021
Postów: 139
Domyślnie Odp: CHIP Tunning nowych silników 2.0D ECO_BLUE

Cytat:
Napisał kierowcafocusa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Hej. tak udalo sie.
ten kto ma 190ps A8 wie jak dziala skrzynia. (...)
do tzw setki bedzie to samo ( czyli kiepsko )
odczuwalna roznica jest od 4 biegu czyli powyzej 100km/h
Kiedy daję ostro w palnik tej mojej A8... ona mocno przeciąga biegi, czyli niepotrzebnie trzyma każdy bieg na wysokich obrotach o nawet kilka sekund za długo... (dzieje się to podczas dynamicznego rozpędzania, czyli gaz w podłogę, do dechy)

Czy z tym boxem... kiedy tam w górnych partiach obrotów jest dostępny większy moment obrotowy i większa moc... algorytm skrzyni bardziej ogarnia temat i szybciej wrzuca kolejny bieg... czy niestety bez zmian... trzyma każdy bieg na tych wysokich obrotach po kilka sekund za długo...?

I nie chodzi mi tu o sprint do setki, tylko o dynamiczne rozpędzanie np. 60-160 km/h

Ostatnio edytowane przez PRIMANUS ; 16-03-2021 o 14:31
PRIMANUS jest offline   Odpowiedź z Cytatem