Odgrzeję trochę kotleta, bo główne pytanie zaginęło na tych 10 stronach
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I w zasadzie rozszerzę to pytanie o grzanie tylnej szyby. Czy coś się zmieniło na przestrzeni lat? Jakaś nowa opcja w ElmConfig albo gdzieś indziej? Czy Wy również klikacie po prostu to grzanie po kilka razy? Trochę to irytujące ciągłe kontrolowanie grzania szyb. W Hondzie np. od grzania lusterek miałem od tego włącznik dwustanowy włącz/wyłącz i grzałem tyle ile chciałem. W innych markach samochodów grzanie przednich szyb również idzie jakoś sprawniej.
A zatem:
1. Czy da się wydłużyć czas działania ogrzewania przedniej szyby?
Już przy temperaturach około -5*C muszę włączać grzanie minimum dwa razy, a przy niższych nawet więcej? Osobiście sam bym wolał kontrolować to wyłączanie. Przy automacie często mam tak, że szyba się grzeje, ja w tym czasie ogarniam pozostałe szyby i śnieg, a w między czasie szyba się przestaje grzać, nawet tego nie zauważam. Średnio to użyteczne.
2. Czy da się wydłużyć czas działania ogrzewania tylnej szyby?
W zasadzie chodzi mi głównie o ogrzewanie lusterek, które jest połączone z grzaniem tylnej szyby. Przy deszczowej pogodzie lusterka nie zdąża mi się często osuszyć z kropli deszczu, a ogrzewanie już się wyłączy, mimo iż jest nawet dłuższe niż ogrzewanie przedniej szyby.
3. Czy grzanie przedniej szyby w Fordzie benzyniaku jest szybsze/efektywniejsze niż w Dieselu?