View Single Post
Stary 26-01-2021, 05:40   #32
Argi-Marcin
ford::average
 
Avatar Argi-Marcin
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-11-2020
Skąd: Warszawa
Model: MK5 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 150 -> 180 > 209
Rocznik: 2016
Postów: 70
Domyślnie Odp: 2.0 tdci automat.Samochód traci moc. Błąd P0014.

W sobotę kolega zrobił mi adaptacje czujników w ucds i błędy zniknęły. Po odpaleniu nie wracają ale po jakimś czasie wraca już tylko jeden p0340 z opisem :


============1==============
P0340(07)
Raw code: 034007
ECU: Engine control unit
Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear
OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction

============2==============
P0340(31)
Raw code: 034031
ECU: Engine control unit
Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear
OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction

============3==============
P0340(07)
Raw code: 034007
ECU: Engine control unit
Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear
OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction

============4==============
P0340(31)
Raw code: 034031
ECU: Engine control unit
Status: Test failed (current drive cycle), Pending, Confirmed, Test failed since last DTC clear
OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Ford: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction


Co jak dobrze rozumiem oznaczać może błąd obwodu i trzeba sprawdzić kable.

Rozrząd przed wymiana miał błędy i po wymianie (po wymianie dwa razy sprawdzany na blokadach).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Argi-Marcin jest offline   Odpowiedź z Cytatem