View Single Post
Stary 28-09-2020, 13:37   #8
bartboro
ford::beginner
 
Imię: Bart
Zarejestrowany: 03-09-2020
Model: MK5
Silnik: diesel 2,0
Rocznik: 2017
Postów: 14
Domyślnie Odp: Uklad kierowniczy / ogumienie a prowadzenie auta

Cytat:
Napisał bartecki92 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sprawdź, czy nie zdziera Ci opon z jednej strony bardziej. Zmierz bieżnik po wewnętrznej i zewnętrznej, objawy brzmią trochę tak, jakbyś miał co raz większy negatyw/pozytyw na kole.
No i zobacz, czy nie masz opon kierunkowych założonych w złym kierunku, może Ci opona ząbkuje.

Na start podjechałbym na pomiar geometrii i zbieżności.
Bierznik jest zdarty równomiernie na całej oponie. Może lekko krawędzie zewnętrzne obu opon przednich są bardziej przytarte od krawędzi wewnętrznych.
Opony prawidłowo założone, w dobrych kierunkach.
Geometria była sprawdzana, zbieżność sama się nie przestawiła - nic w zawieszeniu nie było robione w nic nie uderzone kołem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Objaw przy stałej prędkości czy nasila się w czasie przyspieszania i lub skręcania ?
Objawy nasilają się przy skręcaniu zwłaszcza przy dużych prędkościach
bartboro jest offline   Odpowiedź z Cytatem