Hmmm... myślałem, że to logiczne ale silnik spalinowy nie działa zero-jedynkowo. Po depnięciu z postoju silnik nie generuje 300+KM na przednią oś
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeśli chce się ruszyć dynamicznie to nie ma mowy o żadnym mieleniu - chyba że na bardzo śliskiej nawierzchni. W normalnych warunkach depnięcie w pedał gazu powoduje wystrzał do przodu bez żadnego mielenia. Przy starcie V90 zawsze odpycha się z 4 kół, a poza tym opony 255mm skutecznie trzymają się asfaltu.
Przy prędkościach 200+ ten napęd na pewno będzie rozpędzał samochód gorzej niż uturbione R6, V6 czy V8 od konkurencji, bo fizyki się nie oszuka. Natomiast do normalnej jazdy T8 jest po prostu genialny. Wyprzedzanie to przyjemność, bo jest ogromny zapas mocy na zawołanie. Skrzynia działa super płynnie i kompletnie nie czuć kiedy samochód przełącza się z trybu elektrycznego na spalinowy i na odwrót.
No i moc silnika elektrycznego może nie zachwyca (87KM) ale wystarcza do sprawnego poruszania się po mieście czy spokojnej jazdy w trasie - a to wszystko dzięki sporemu momentowi dostępnego w całym zakresie obrotów.
Serio, hybrydy to nie jest straszny wynalazek - to połączenie zalet z dwóch światów. Owszem, do jazdy sportowej/torowej taki napęd się nie nadaje ze względu na masę i "prostszy" napęd na 4 koła, ale umówmy się, że nikt nie kupuje dużego kombi do takich celów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.