A więc po analizie i przejrzeniu schematów wyszły następujące rzeczy:
- lampy osadzenie pinami pełne
- bcm (wtyczki c2280a i c2280d) również osadzenie pełne.
Tak więc ze schematów wynika, że po drodze są jeszcze wtyczki C214 (pod schowkiem obok BCM) i C237 (pod tunelem środkowym z prawej strony).
Zrobiłem fotki C237 żeby porównać opinowanie i chciałem zrobić fotkę C214.
Kolega zmulim podesłał mi jak to u niego wygląda. I złącze to wygląda tak:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Długo szukałem tej wtyczki u siebie. Zaglądałem gdzie się da, aż w końcu uświadomiłem sobie, że... tej wtyczki u mnie nie ma. Zamiast niej wisi na plastiku jakieś małe czarne coś. Jak na foto
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I powstaje pytanie:
- czy Ford zmienił pod koniec produkcji złącze C214?
- czy może jednak to jest właśnie ta różnica (kolega zmulim ma fabryczny ksenon) w wersji ksenon vs brak ksenonu i cała ta wtyczka jest do przełożenia? Widzę, że do mojej kabli dochodzi bardzo dużo (zapewne sterowanie reflektorami, poziomowanie, czujniki etc), ale wychodzi już bardzo mało.
@
tedi_k
może podpowiesz?