View Single Post
Stary 27-05-2020, 10:53   #119
Petru23
ford::advanced
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-04-2015
Skąd: Kielce
Model: Focus C-Max
Silnik: 2.0L Duratec-HE PFI 145KM
Rocznik: 2006
Postów: 378
Domyślnie Odp: Metaliczne stuki przy odpalaniu i gaszeniu silnika. Dwumasa czy może coś innego?

Wybaczcie odkop, ale wątek dotyczący problemu jest dosyć rozbudowany, także z niego skorzystam.
Przeczytałem wątek, gdyż miałem takie objawy o których piszecie z tym, że mam skrzynie automatyczna 4f27e.
U mnie winowajcą stukow przy odpalaniu/gaszeniu silnika okazało się (chyba, bo dokładnie nie pamiętam) sprzęgło klimatyzacji lub napinacz paska. U mnie w 2.0 duratec element ren znajduje się chyba nad rozrządem. Był spory luz.
Nie mam jak sprawdzić reraz, bo max u mechanika ale chyba trzeci raz przymierzalem się do napisania tej informacji i zawsze uciekało. Jak odbiorę auto to zrobię zdjęcie tej części.

Edit
Dobra, pomyliłem auta i silniki. W Alhambrze 1.9 auy ta część znajdowała się nad rozrządem.

Ostatnio edytowane przez Petru23 ; 30-05-2020 o 13:34
Petru23 jest offline   Odpowiedź z Cytatem