View Single Post
Stary 04-05-2020, 21:57   #23
xqs
ford::advanced
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK4 ST
Silnik: 2.3 ecoboost 280
Rocznik: 2019.75
Postów: 343
Domyślnie Odp: duża różnica mocy na hamowni a moc fabryczna

już mi ford napisał żebym się delikatnie mówiąc zajął czymś innym
że moc na hamowni nijak ma się do "prawdziwej" mocy auta
bo nie ma standaryzacji bla bla bla

zrobiłem test 100-200, i dramat, albo mam z****ne auto, albo program, albo nie umiem
prawie 10 sek dłuższy niz pomiary gości na internetach.
fakt że było troche pod górkę, i pomiar na telefonie z gps, ale chyba tej mocy brakuje

jak tylko temp oleju przekroczy 100 st to jak by mi moc odcinało bardziej.
na poprzednim sofcie silnika (bo już aktualizacja była) miałem takie wrażenie dopiero przy 120 stopniach oleju.
miałem serwis w którym skarżyłem się na to, i po nowej kalibracji zegarów i silnika, nagle temperatury oleju spadły ok 20 st, przy tej samej jeździe, auto jak by bardziej muł, ale spalanie spadło sporo zwłaszcza w mieście na normal


na oryginalnym fabrycznym sofcie wpierdzielał 22l/100, teraz max 18, wydaje mi się że ford specjalnie ograniczył moc, aby było mniejsze spalanie, moment się zgadza, zatem w większości nikt nie zauważy różnicy.
a może coś zaraz zdechnie w silniku... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


edit 05.05
chyba na prawdę kwestia temeperatur, wczoraj było okl 14 st, i wyszło 26 sek 100-200, dzisiaj rano robiłem pomiar znowu, 7 st, średnia 15.2 sek czyli tak jak powinno wychodzić.
już nic nie kumam

Ostatnio edytowane przez xqs ; 05-05-2020 o 07:42
xqs jest offline   Odpowiedź z Cytatem