Dziś zauuważyłem chodząc z tyłu auta, że chyba jedno koło (prawy tył) mam bardziej w negatywie niż resztę. Na szybko wziąłem poziomicę i ostatni wydruk ze zbieżności przed zimą i wyniki to (Przód dla odniesienia, lewy tył stał przy drzewie i nie chciało mi się wracać po kluczyki).
lewy przód: 0,4st
prawy przód: 0,45st
prawy tył: 2,1st
Z kolei na ostatnim wydruku mam:
lewy przód: 0,39st
prawy przód: 0,42st
prawy tył: 2,06st
Czyli biorąc poprawkę na pomiary poziomicą w warunkach polowych, można przyjąć, że jest jak na ostatniej zbieżności i powoli kąt koła wyjeżdża za zakres tolerancji, plus po prostu będzie mi wybierać oponę, a właśnie zamówiłem nowe.
Stąd pytanie - Czy pochylenie z tyłu jest regulowane?
Czy będzie to za pomocą tej śruby mimośrodowej:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy wystarczy, ze kupię po prostu zestaw nowych i pojadę na geometrię czy spodziewać się innych kłopotów? Resztę kątów mam w normie.
I czy będzie to ta śruba?
https://ford.sklep.pl/product-pol-17...bieznosci.html