Temat: [Fiesta 2012-2017] Silnik 1.0 65kM awaryjność
View Single Post
Stary 31-03-2020, 12:09   #8
timbersher
ford::advanced
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 12-10-2017
Skąd: internet
Model: Fiesta MK7 FL
Silnik: 1.25
Rocznik: 2017
Postów: 211
Domyślnie Odp: Silnik 1.0 65kM awaryjność

Kupuj 1,25 lub 1,4 i nie zawracaj sobie głowy ecoboostami. Do miasta nie potrzebne Ci żadne turbo. Ceny napraw sam porównaj chociażby na wymianie paska rozrządu. Bierz poliftową ja mam z 2017 i jesteśmy bardzo zadowoleni. 3 latka i tylko na początku olej sprawdzałem teraz nie zaglądam bo nie ma po co. Kultura pracy jednostki 1.25 jak dla mnie idealna. Silnik pracuje równo cichutko a cztery cylindry to nie 3 czy 2. Brakuje mu trochę startu na jedynce, ale do miasta w zupełności wystarcza. Spalanie też nie jest duże i ecoboost wcale nie spali dużo mniej w mieście. Już za nieduże pieniądze kupisz 3-4 letnią z niedużym przebiegiem, a jak popatrzysz na na ogłoszenie sprzedaży są jednostki które mają prawie 300k przebiegu. Silniki 1,25 czy 1,4 to inna trwałość doskonalone były przez kilkadziesiąt lat, proste jak budowa cepa. Mechanicznie to jeden z najprostszych silników, no mam jeszcze fiestę 1,3 ale tutaj silnik to inna bajka.

Ostatnio edytowane przez timbersher ; 31-03-2020 o 12:15
timbersher jest offline   Odpowiedź z Cytatem