Temat: [Ogólne] aktualizacja dla sync 3
View Single Post
Stary 17-03-2020, 06:45   #787
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,064
Domyślnie Odp: aktualizacja dla sync 3

Cytat:
Napisał elfi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...gwarancja nie będzie uwzględniona?
Cytat:
Napisał kolopeter Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
....Wszystko zależy od serwisanta i jego ...wiedzy. ...
Gwarantem nie jest ASO.
Gwarantem jest Ford Polska/Ford Europa.
Nic nie zależy od serwisanta i jego wiedzy.
Wszystko zależy od procedur gwarancyjnych ustalonych na dany moment przez gwaranta.
Obecnie procedury gwarancyjne wymagają obligatoryjnie przeprowadzenia diagnostyki on-line, jednak ta diagnostyka jest powierzchowna i nie wykorzystuje kompletu informacji zgromadzonych na serwerach Forda.
Nikt nie zagwarantuje, że tak będzie "zawsze".
Serwery Forda akurat o Sync3 "wiedzą" chyba najwięcej z całego wyposażenia auta. Wynika to z faktu, iż zdecydowana większość użytkowników ma włączone "automatyczne aktualizacje", a WSZYSCY użytkownicy FordPass nawet bez włączonych automatycznych aktualizacji i tak "co chwilę" wysyłają aktualną konfigurację Sync3 na serwery Forda.
Tylko od Forda (a nie od serwisanta...) zależy, czy przyjdzie mu do głowy uznać ingerencję w Sync3 niezgodną z polityką Forda za naruszenie warunków gwarancji...
Jeśli taki pomysł mu wpadnie do "głowy" - to może śmiało odmówić wymiany silnika...
A wtedy będzie już kłopot z takim prostym "stać cię"...

To tyle tytułem wyjaśnienia "jak rzeczy mają się faktycznie"...
Na szczęście życie "idzie swoją drogą" i opisany stan raczej nie pójdzie w stronę zaostrzenia.
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem