Imię: Michał
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2018
Domyślnie Odp: Wymiana tarczy hamulcowych tył

Dzięki, sprawdziłem i działa.
Reasumując:

Aktywowanie trybu serwisowego elektrycznego hamulca:
1. Set the ignition switch to "On" but do not start the engine.
2. Press and hold down the accelerator (gas) pedal and hold the EPB switch down to the release position.
3. Set the ignition switch to "Off" and then to "On" within 5 seconds.
Continue to hold the accelerator pedal down and hold the EPB switch down.
You will see the yellow EPB indicator light on the gauges and "Maintenance Mode" will display on the message center.
4. Switch the ignition to "Off" and release both the gas pedal and EPB switch.

1. Ustaw wyłącznik zapłonu w pozycji „Wł.”, ale nie uruchamiaj silnika.
2. Wciśnij i przytrzymaj pedał przyspieszenia (gazu) i przytrzymaj przełącznik EPB w pozycji zwolnienia.
3. Ustaw wyłącznik zapłonu w pozycji „Off”, a następnie w ciągu 5 sekund w pozycji „On”.
Nadal trzymaj wciśnięty pedał przyspieszenia i przytrzymaj wciśnięty przełącznik EPB.
Na wskaźnikach zobaczysz żółtą kontrolkę EPB, aw centrum komunikatów pojawi się komunikat „Tryb konserwacji”.
4. Ustaw zapłon w pozycji „Off” i zwolnij zarówno pedał gazu, jak i wyłącznik EPB.

------------------------------------------------------------------------------------------
Dezaktywowanie trybu serwisowego:
1. Switch the ignition to "On" but do not start the engine.
2. Press and hold the accelerator pedal and pull the EPB switch "Up" to the "Apply parking brake" position. Continue to hold down the gas pedal and pull up the EPB switch.
3. Switch the ignition to "Off" and then "On" within 5 seconds. Continue to hold the gas pedal and pull up on the EPB switch.
4. The EPB system will apply the brake and then release it.
5. Release the gas pedal and the EPB switch.
The "Maintenance Mode" message should have disappeared from the screen.

1. Włącz zapłon, ale nie uruchamiaj silnika.
2. Wciśnij i przytrzymaj pedał przyspieszenia i pociągnij przełącznik EPB „w górę” do pozycji „zaciągnij hamulec postojowy”. Nadal trzymaj wciśnięty pedał gazu i pociągnij w górę przełącznik EPB.
3. W ciągu 5 sekund przełączyć zapłon na „Wył.”, a następnie „Wł.”. Nadal trzymaj pedał gazu i pociągnij w górę przełącznik EPB.
4. System EPB uruchomi hamulec, a następnie go zwolni.
5. Zwolnij pedał gazu i przełącznik EPB.
Komunikat „Tryb konserwacji” powinien zniknąć z ekranu.

Ostatnio edytowane przez arturek ; 03-05-2023 o 13:32
MichuW jest offline   Odpowiedź z Cytatem