Cytat:
tylko że trzeba czytać całość informacji a nie tylko wybrane fragmenty , założenie najnowszej kamery do MK4 ciągnie za sobą wymianę wiązki na przejściu
dach - klapa "tylko ze względu na wtyczkę" w/g ford-a , a dla niektórych to jest nie taka sama kamera jaką miał chociaż wystarczy przełożyć starą wtyczkę
|
Coś o tym wiem i nie tylko w teorii.
https://forum.fordclubpolska.org/sho...&postcount=194. Nie zmienia to postaci rzeczy, że numer był kontynuacją poprzedniego, a część fizycznie inna.
Cytat:
zmiany np. oprogramowania głównego.
|
W niektórych przypadkach zmiana oprogramowania głównego może zmienić kompatybilność z DAB na DAB+. Nie wiem czy to miało zastosowanie w Sony ale w innych urządzeniach (niekoniecznie tylko car audio) tak. Nawet jeśli w wypadku Sony miałoby to zastosowanie to numer powinien się zmienić. Niemniej jednak nastąpiła zmiana numeru części z BS7T 18C939-Dx na BS7T 18C939-Fx w 2011.09.15 i coś tu musiało oznaczać więcej niż np. tylko zastosowanie innych śrubek.
Czy jesteś 100% pewny swojej teorii? Uważam, że jeśli w Sony pojawił się DAB+ zastępując DAB to musiał wiązać się z kolejnym numerem, a jeśli jest tak jak piszesz to znaczy, że Sony nie dorobiło się DAB+ bo to zbyt poważna zmiana, żeby jej nie "uczcić zmianą numeru.
Może jednak trzeba zadać pytanie podstawowe: Czy Sony w ogóle miało DAB+?
W wypadku NX było jasne, nie miał ani DAB ani DAB+. Dopiero od 02.04.2012 uzyskał DAB+ poprzez dodanie zewnętrznego modułu. Ale to inna historia.