Odp: CHIP Tunning nowych silników 2.0D ECO_BLUE
Tak są łopatki... ale nie chodzi o rzadką sytuację wykonywania manewru wyprzedzania, tylko o częstą sytuację jazdy na trasie ze stałą prędkością na tempomacie i pojawiające się małe wzniesienia na trasie...
Jadąc na aktywnym tempomacie i ze skrzynią automatyczną... nie kupujesz tych dwóch drogich elementów, żeby na każdym małym wzniesieniu w trasie ręcznie redukować bieg...
skrzynia automatyczna ma to sama ogarnąć
A jeśli skrzynia nie zrzuca biegu... to mój pomysł na jakieś naprawienie tej sytuacji to przeprogramowanie dolnej granicy obrotów, które skrzynia trzyma na każdym biegu z 1500 obr na około 1800 obr. wtedy silnik nie będzie przeciążony pokonując te wzniesienia na trasie
Ostatnio edytowane przez PRIMANUS ; 28-01-2020 o 07:22
|