View Single Post
Stary 27-01-2020, 19:34   #25
PRIMANUS
ford::average
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 11-11-2012
Skąd: Poznań
Model: Transit 2.0 EcoBlue 170KM + Mondeo ST-LineX 2.0 EcoBlue 190KM A8 AWD + Puma ST 1.5 EcoBoost 200KM
Silnik: 2.0 EcoBlue + 1.5 EcoBoost
Rocznik: Transit 2016, Mondeo 2019, Puma 2021
Postów: 139
Domyślnie Odp: CHIP Tunning nowych silników 2.0D ECO_BLUE

Tak są łopatki... ale nie chodzi o rzadką sytuację wykonywania manewru wyprzedzania, tylko o częstą sytuację jazdy na trasie ze stałą prędkością na tempomacie i pojawiające się małe wzniesienia na trasie...

Jadąc na aktywnym tempomacie i ze skrzynią automatyczną... nie kupujesz tych dwóch drogich elementów, żeby na każdym małym wzniesieniu w trasie ręcznie redukować bieg...
skrzynia automatyczna ma to sama ogarnąć

A jeśli skrzynia nie zrzuca biegu... to mój pomysł na jakieś naprawienie tej sytuacji to przeprogramowanie dolnej granicy obrotów, które skrzynia trzyma na każdym biegu z 1500 obr na około 1800 obr. wtedy silnik nie będzie przeciążony pokonując te wzniesienia na trasie

Ostatnio edytowane przez PRIMANUS ; 28-01-2020 o 07:22
PRIMANUS jest offline   Odpowiedź z Cytatem