View Single Post
Stary 13-01-2020, 13:39   #190
bartecki92
ford::specialist
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 22-11-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 568
Domyślnie Odp: Falująca moc silnika podczas przyśpeszania

99% przypadków takiego falowania to czujnik kopiowania turbo.
1% tych przypadków to pompa wysokiego ciśnienia i problem z wałkiem.

Mój typ to sytuacja w której na tyle padł Ci ten czujnik, że komputer wyrzuca tryb serwisowy. Ten czujnik kopiowania turbiny ściśle współpracuje z czujnikiem ciśnienia w kolektorze ssącym i zaworem turbiny.

Czujnik do dostania za ~140zł na portalu aukcyjnym i od tego bym u Ciebie zaczął.

Zasyfiony dolot i EGR może być przyczyną kopcenia i delikatnego braku mocy. Czasem EGR może powodować tryb serwisowy silnika, ale raczej nie ma wpływu na falowanie mocy przy przyspieszaniu, więc od tego bym się odkleił.
bartecki92 jest offline   Odpowiedź z Cytatem