View Single Post
Stary 26-12-2019, 12:19   #521
ecoman
ford::amateur
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: puszcza kampinoska
Model: Ford Fiesta mk7
Silnik: 1.0 ecoboost 100 KM + Milltek (teraz 133 KM)
Rocznik: 2016
Postów: 4
Domyślnie Odp: Chiptuning 1.0 ecoboost 3-cylindrowca

Witajcie świątecznie! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zrobiłem w Warszawie na Bemowie chiptuning modułu sterujacego w mojej Fiescie: 1.0 Ecoboost, 100KM (31800 km). Wcześniej założyłem nowy układ wydechowy Milltek za oryginalnym katalizatorem. Nowa rura ma fi 62mm (fabryczna fi 45), bez tłumika środkowego, tylko jeden końcowy z dwiema rurami wylotowymi. Wszystko ze stali nierdzewnej. Taka modyfikacja, jak się później okazało, na hamowni dała mojej Fieście wynik 181 Nm i 107 KM. Dźwięk tłumika bardzo przyjemny, sportowy o niskim brzmieniu, przy delikatnej, spokojnej jeździe prawie niesłyszalny. Natomiast przy przyspieszaniu ryczy! Tuningowca poprosiłem o modyfikację ECU na około 130 koni, bo nie chciałem tak na maxa nadwyrężać silnik w mojej Fieście. No i wyszło 226 Nm i 133 KM (na benzynie 98 oct.) Dynamika i przyspieszenie od razu odczuwalne. Nie zauważyłem wzrostu zużycia paliwa. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy dalsze zwiększenie parametrów może zaszkodzić silnikowi? Co o tym myślicie?
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Ecoboost po tuningu [2019.12.18].jpg (105.4 KB, 130 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg DSC02028.jpg (92.9 KB, 122 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez ecoman ; 26-12-2019 o 12:25
ecoman jest offline   Odpowiedź z Cytatem