Cytat:
A co konkretnie robiliście ze swoimi silnikami ? Same pierścienie i głowica czy coś jeszcze ? Bo to myślę mógłbym sobie sam ogarnąć, ale honowanie cylindrów to już wyższa szkoła jazdy wiążąca się z wyjęciem silnika i zdecydowanie wyższymi kosztami niż 2000zł.
|
Honowanie cylindrów ci nie pomoże. W tych silnikach nie ma nadwymiarowych tłoków i co za tym idzie - pierścieni. Pozostaje tylko tulejowanie cylindrów i kupno tłoków nominalnych. No ale poziom ceny może przekroczyć wartość twojego auta
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Nie wierzę w zapewnienia, że "mi po wymianie pierścieni nie bierze ani kropli". Nawet jak była solidnie zrobiona głowica (szlif głowicy i docieranie gniazd zaworowych z zaworami, wymiana uszczelniaczy, oczywiście pierścieni, wymiana panewek itp). Moje boje opisałem w jednym z postów. Zużycie oleju zdecydowanie spadło, ale dolewam tak z pół litra na 5...6 tysięcy km. J