View Single Post
Stary 01-12-2019, 17:22   #242
sedek
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 26-07-2004
Skąd: Kraków
Model: mondeo mk3
Silnik: benzyna 2,0 16V z gazem
Rocznik: 2001
Postów: 771
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Cytat:
Napisał Codreanu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A co konkretnie robiliście ze swoimi silnikami ? Same pierścienie i głowica czy coś jeszcze ? Bo to myślę mógłbym sobie sam ogarnąć, ale honowanie cylindrów to już wyższa szkoła jazdy wiążąca się z wyjęciem silnika i zdecydowanie wyższymi kosztami niż 2000zł.
Honowanie cylindrów ci nie pomoże. W tych silnikach nie ma nadwymiarowych tłoków i co za tym idzie - pierścieni. Pozostaje tylko tulejowanie cylindrów i kupno tłoków nominalnych. No ale poziom ceny może przekroczyć wartość twojego auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Nie wierzę w zapewnienia, że "mi po wymianie pierścieni nie bierze ani kropli". Nawet jak była solidnie zrobiona głowica (szlif głowicy i docieranie gniazd zaworowych z zaworami, wymiana uszczelniaczy, oczywiście pierścieni, wymiana panewek itp). Moje boje opisałem w jednym z postów. Zużycie oleju zdecydowanie spadło, ale dolewam tak z pół litra na 5...6 tysięcy km. J
__________________
zagazowany II generacja (Lovato, Tomasetto)
sedek jest offline   Odpowiedź z Cytatem